יו"ר הכנסת מודיע: "ביום שני נעלה את ההצעה"

איתי גדסי No Comments on יו"ר הכנסת מודיע: "ביום שני נעלה את ההצעה"

יושב ראש הכנסת, ח"כ יריב לוין, יודיע ביום שני הבא כי עלה בידו של ראש הממשלה הנכנס נתניהו להרכיב ממשלה. ההודעה תינתן במליאה כפי שמחייב החוק בסעיף 13 לחוק יסוד הממשלה. בהתאם למסגרת הזמנים הקבועה בחוק, יקבע יושב ראש הכנסת ישיבה לצורך דיון והצבעה בדבר כינון הממשלה ה-37

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש בשעת לילה מאוחרת, רגעים ספורים לפני פקיעת המנדט, הודיע ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, לנשיא המדינה יצחק הרצוג, כי עלה בידו להקים ממשלה שתורכב מהסיעות: הליכוד, ש״ס, הציונות הדתית, עוצמה יהודית, דגל התורה, אגודת ישראל ונעם.  במהלך הלילה האחרון והיום נחתמו הסכמים קואליציוניים עם הסיעות.

לפני זמן קצר, יושב ראש הכנסת, ח"כ יריב לוין, מסר בעניין הודעתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי עלה בידו להרכיב ממשלה: "אמש, הודיע ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, ליושב ראש הכנסת יריב לוין, בהתאם לסעיף 13 לחוק יסוד: הממשלה, כי עלה בידו להרכיב ממשלה. סעיף 13 האמור קובע כי יושב ראש הכנסת יודיע במליאת הכנסת את דבר הודעתו של ראש הממשלה המיועד כי עלה בידו להרכיב ממשלה".

הודעת יושב ראש הכנסת האמורה תובא בישיבת המליאה שתתקיים ביום שני, ב׳ בטבת תשפ״ג, 26.12.2022, בהיותה הישיבה הראשונה של מליאת הכנסת ממועד הודעתו של ראש הממשלה המיועד.

בהתאם למסגרת הזמנים הקבועה בחוק, יקבע יושב ראש הכנסת ישיבה לצורך דיון והצבעה בדבר כינון הממשלה ה-37.



0 תגובות